loading...
داماشی ها/وب سایت هواداران داماش گیلان
مهدی بازدید : 2099 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)
http://www.damashsc.com/fa/images/stories/pic/8-93/1/de(5).jpg
داماشي ها:تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور دوشنبه در رشت به مصاف داماش این شهر می رود.

به نقل از دی اسپورت؛ نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و در طرف مقابل داماش گیلان با کسب ۱۷ امتیاز در جای هفدهم ایستاده است.



در این مسابقه که از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان نامدار و سابقاً لیگ برتری این مسابقه در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته و همین امر آنها را در این جایگاه جدولی دور از انتظار تبعید کرده است.کسب ۲ امتیاز از ۳ دیدار اخیر و عدم گلزنی در این ۳ دیدار به خوبی گواه اوضاع نابسامان داماش در هفته های اخیر است، اما ذکر این نکته نیز ضروری است که داماش در خانه تیم دیگریست و آنها از مجموع ۱۷ امتیاز خود ۱۵ امتیاز را در خانه جمع کرده اند و تنها یک شکست خانگی در پرونده خود می بینند. 

 

در سوی دیگر میدان آلومینیوم اراک، در هفته های اخیر عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است و تا حدود زیادی عملکرد هفته های ابتدایی خود را به دست فراموشی سپرده است.آلومینیوم در ۸ بازی اخیر خود ۱۸ امتیاز کسب کرده است و در ۴ بازی خارج از خانه اخیر خود نیز نتایج مناسبی از جمله پیروزی مقابل فولاد یزد و تساوی با مس کرمان، پیکان و صنعت نفت داشته است. 

 

داماش گیلان باهدایت مجید جهانپور در حالی در این دیدار از آلومینیوم اراک پذیرایی می کند که تا به اینجای کار که شانزده هفته از رقابتها گذشته است در خط حمله عملکردی دور از انتظار از خود به جای گذاشته و مجموعا ۹ گل و به طور میانگین در هر مسابقه ۰٫۵۶ گل به ثمر رسانده است.آنها ۳۰۰ دقیقه است که در این رقابتها نتوانسته اند گلزنی کنند و ضعف گلزنی در سه دیدار اخیرشان تاثیر بسزایی در پایین آمدن میانگین گل زده آنها داشته است.ضمن اینکه داماشی ها در طول فصل ۱۸ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است که نشانگر میانگین ۱٫۱۲ گل خورده در هر مسابقه است. 

 

در طرف مقابل شاگردان غلامرضا دلگرم در ۱۶ بازی، ۲۱ گل و بطور میانگین در هر دیدار ۱٫۳۱ گل به ثمر رسانده و ۱۲ گل خورده یا بعبارتی ۰٫۷۵ گل خورده در هر بازی به نام خود ثبت کرده است. 

 

آلومینیوم اراک در طول این مسابقات ۶ بار به پیروزی رسیده است که ۵ مورد آن به ۸ هفته اخیر بازمی گردد. مس رفسنجان، فولاد یزد، گیتی پسند اصفهان، خونه به خونه بابل، پاس همدان و شهرداری اردبیل تیم هایی هستند که مغلوب نماینده اراک شده اند. ۸ تساوی هم مقابل نام این تیم به ثبت رسیده که حاصل نبرد با نفت مسجد سلیمان، نساجی قائمشهر، پارسه تهران، ماشین سازی تبریز،آلومینیوم هرمزگان، نفت آبادان، پیکان تهران و مس کرمان بوده است.خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان نیز تنها تیم هایی بوده اند که در طول ۱۶ هفته ابتدایی لیگ توانسته اند آلومینیوم اراک را مغلوب کنند. 

 

در طرف دیگر میدان، داماش گیلان تا به امروز مقابل ۴ تیم پاس همدان، شهرداری اردبیل، ماشین سازی تبریز و گل گهر سیرجان پیروز شده است، مقابل ۵ تیم ایرانجوان بوشهر، نساجی مازندران، پارسه تهران، آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم آباد به تساوی رسیده و در ۷ مسابقه نیز  مغلوب شده است.پیکان تهران، مس کرمان، گیتی پسند اصفهان، فجر سپاسی شیراز، نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان و فولاد یزد شکست های این تیم را رقم زده اند. 

 

حسن نجفی با ۵ گل بهترین گلزن نماینده استان گیلان در این رقابتها بوده است و بیش از ۵۰ درصد گلهای تیمش در این فصل را به ثمر رسانده است و در طرف دیگر، عماد میرجوان با ۵ گل و روح اله عرب و جواد مولایی، نیز با ۳ گل زده، گلزن ترین بازیکنان آلومینیوم اراک بوده اند. 

 

آلومینیوم اراک در این مسابقه سید میثم آقایی را به علت محرومیت و به احتمال فراوان عباس یحیی بیگی و صادق گشنی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. ضمن اینکه تقابل رضا کاردوست، عماد میرجوان و رضا اعتمادی، سه یار گیلانی آلومینیوم با تیم استان خود از جنبه های جالب این مسابقه خواهد بود. 

 

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا آلومینیوم اراک می تواند با کسب پیروزی در این دیدار و با توجه به نبرد تیم های سوم و چهارم جدول در این هفته، یک گام دیگر به صدر نزدیک شود، یا داماش گیلان با بهره جستن از امتیاز میزبانی بار دیگر در خانه عملکرد دیگری از خود به جای می گذارد و با پیروزی در این مسابقه و با بهره گیری از فشردگی عجیب و غریب در نیمه دوم جدول، وضعیت خود را بهبود می بخشد و یا اینکه دو تیم به کسب یک امتیاز از این مسابقه بسنده می کنند. 

 

گفتنی است با توجه به نبرد مس کرمان و خونه به خونه بابل در این هفته احتمال صعود آلومینیوم تا رده چهارم در پایان دیدارهای این هفته وجود دارد. 

 

در دیگر دیدارهای مهم این هفته فجرسپاسی شیراز میزبان فولاد یزد خواهد بود و پیکان نیز در همدان به مصاف پاس می رود. 




خبرنگار: حسین پنبه کار

منبع:دي اسپرت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی بعدی(هفته هفدهم)

    http://8pic.ir/images/9zsiaxmixry964i2kx8h.pnghttp://s5.picofile.com/file/8146481484/Alomeniyom_Arak.jpeg

    داماش گیلان vs آلومينيوم اراک

    دوشنبه 9 آذر 1394

    ساعت:14:15

    استادیوم شهید عضدي رشت

    بازی قبلی(هفته پانزدهم)

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/0/06/Fulad_yazd_logo.jpghttp://8pic.ir/images/9zsiaxmixry964i2kx8h.png

    0-1

    فولاد يزد vs داماش گیلان

    دوشنبه 2 آذر 1394

    ساعت:14:15

    ورزشگاه شهید نصيري يزد

    بخش دانلود
    http://8pic.ir/images/37f9xh9vmrfepjs9bzrl.jpg

    http://8pic.ir/images/647olqcwsxd3tqvrim9g.jpg

    http://8pic.ir/images/ph8mlb3d3ttq1r07jgym.jpg

    آمار سایت
    وارش اسپرت

    تارنمای هواداران داماش گیلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 603
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 525
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,284
  • بازدید ماه : 9,818
  • بازدید سال : 31,959
  • بازدید کلی : 4,321,576
  • کدهای اختصاصی
    گل زنان داماش
    حسن نجفی 5 گل
    محمد حيدری
    1 گل

    محمد طالبی 1 گل
    میلاد قربانزاده
    1 گل

    محمد رستمي
    1 گل