loading...
داماشی ها/وب سایت هواداران داماش گیلان
مهدی بازدید : 5615 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)
http://s1.freeupload.ir/i/00046/iqho62l7iagf.jpg

داماشی ها:مصاحبه سایت وارش اسپرت با هادی سهرابی را در این مطلب مشاهده نمایید.

هادی سهرابی که به غیر از یک سال، تمام سال های فوتبالی حرفه ای اش را در شهر رشت گذرانده است، امسال بالاخره در غیاب اکیپی که سالیان سال در فوتبال رشت حضور داشتند و البته افشین چاوشی که موقتا در چند بازی ابتدایی فصل حضور ندارد، بازوبند کاپیتانی داماش گیلان را بر بازو بسته است.

در ادامه این مطلب  این مصاحبه را مشاهده نمایید:



در سن 25 سالگي و در نبود افشين چاوشي بازوبند کاپيتاني به تو رسيد و کاپيتان دوم امسال داماش هستي.

کاپيتاني در هر تيمي سخت است و مسئوليت خاصي را براي بازيکن به وجود مي آورد، چه رسد به داماش که تيم پرطرفداري است و اين ميزان طرفدار و محبوب بودن تيم، خود به خود سنگيني بيشتري را بر روي بازوبند ايجاد مي کند. به هر حال باید توجه داشته باشیم که جايگاه بالاي داماش در شهر رشت غيرقابل قياس با ساير تيم هاي ليگ يکي است.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



در دوران ابتدايي بازي در اين تيم، آيا فکر مي کردي روزي بازوبند کاپيتاني داماش را بر بازو ببندي؟

من از آغاز فوتبالم در اين تيم تا به امروز فقط به اين مسئله فکر مي کردم که بتوانم براي تيم شهرم موثر باشم؛ هرگز به بحث کاپيتاني فکر نکردم و امروز هم اگر به من بگويند نبايد باشي و  حضورت براي داماش مفيد نيست بدون هيچ حرف و حديثي مي گويم چشم. من عاشق تيمم و شهرم هستم و اينکه با بازوبند به عنوان نفر اول وارد زمين شوم يا نفر آخر هيچ فرقي برايم ندارد.

 
داماش در سه بازي اخير يک برد بدست آورد و دو باخت را متحمل شد. شرايط تيم در اين سه هفته چگونه بود؟

ما تيم جوان، خوب و بسيار با انگيزه اي را داريم. فکر مي کنم با جابجايي چند تا از اين بازيکنان بتوانيم در ادامه بازي هاي بهتري را نسبت به دو بازي اخيرمان انجام دهيم.

ما در بازي اول مقابل شهرداري تبريز که به نظر من از تيم هاي سطح اول هر دو گروه ليگ دسته اول امسال است، خيلي خوب بازي کرديم و توانستيم پيروز شويم. من همانجا با توجه به جواني تيم بچه ها را جمع کردم و اين مسئله را متذکر شدم که نبايد با يک برد احساس غرور مضاعف داشته باشيم و بايد در تمام بازي ها براي پيروزي به ميدان برويم. متاسفانه دو هفته متوالي به يک شکل گل خورديم.

در هفته اي که گذشت اميد خان (هرندي) با تيم کارهاي تمريني خوبي را انجام داد و اميدواريم که اين هفته بتوانيم با پيروزي بر راهيان کرمانشاه از اين شرايط در بياييم.

 

پتانسيل و شرايط تيم را به چه شکل مي بيني و فکر مي کني امسال براي داماش به چه جايگاهي در ليگ مي توانيم فکر کنيم؟

تيم خوبي داريم و خيلي دوست دارم که شرايط به نحوي پيش برود که ما براي قهرماني و صعود گام برداريم. ميدانم که مردم خيلي به خاطر تيم ناراحت هستند... جايگاه تيم ما اينجا نيست و نبايد در ليگ يک مي بوديم اما سال گذشته بنا بر هر دليلي و روي غفلت تيم ما از ليگ برتر سقوط کرد.

مردم رشت و هوادارانمان اينقدر خوب و پرشور هستند که اصلا تيم ما نبايد تحت هيچ شرايطي سقوط کند. ما بايد آنقدر خوب و قوي کار کنيم که مثل سپاهان، مثل فولاد خوزستان و... هميشه در جايگاه خوبي از ليگ برتر باشيم. اميدوارم وقتي که به ياري خدا به ليگ برتر صعود کرديم مجموعه اي را داشته باشيم که هيچوقت حتي به منطقه سقوط هم نزديک نشويم و هميشه در جايگاه هاي بالاي ليگ برتر باشيم ؛ چيزي که استحقاق مردم اين شهر است.

 

مدتي بود که آن هادي هميشگي نبودي اما در بازي هاي اخير خارج از نمايش تيمي، به طور شخصي بازی خوبي را در خط هافبک از خودت به نمايش گذاشتي. فکر مي کني در ادامه هم بتواني روندت را بدون نوسان دنبال کني و آن هادي هميشگي باشي؟

يادم است پيش از فصل به من گفتيد که انگار از نظر بدني چندان آماده نيستي که آنجا به شما گفتم دو سه هفته به من فرصت دهيد تا آن هادي که بايد باشم را در زمين ببينيد. خدا را شکر بعد از تمرينات سختي که پشت سر گذاشتيم، بدن ها بسيار آماده شده اند. تيم هم درست است که خيلي جوان است، اما اين آمادگي ذهني را دارد که از آنها هر چقدر که نياز است کار گرفته شود.

من فکر مي کنم امسال با توجه به آزادي عملي که به من داده اند بتوانم آن هادي سهرابي که خودم و مردم انتظار دارند باشند.

 

بعد از بيش از 200 روز هواداران داماش به استاديوم عضدي مي آيند تا تيمشان را تشويق کنند. مطمئنا تماشاگراني که مشتاقانه مي آيند در درجه اول اين انتظار را دارند که بازي خوبي را از تيم محبوبشان ببينند و در درجه بعد از داماش پيروزي مي خواهند. فکر مي کني اين حضور تماشاگران بر روي تيم که بعضا بازيکنان جواني را دارد چگونه تاثيري بگذارد؟

رشت بهترين تماشاگران ايران را دارد و اين مسئله را به بازيکنان هم گفته ام. هواداران ما واقعا به لحاظ عاطفي به تيم وابسته هستندو اگر تيم بازي رواني را از خود به نمايش بگذارد مطمئنا استاديوم پر خواهد بود. هواداران به نحوي تشويق مي کنند که تيم تحت هر شرايطي سعي مي کند گل بزند.

بسياري از بازيکنان ما براي اولين بار است که جلوي اين تماشاگران بازي مي کنند و در جلسه اي که امروز با آنها داشتم گفتم که اگر ما خوب بازي کنيم، هواداران عالي تر از ما کار خواهند کرد. فقط کافيست که ما در گام نخست بازي خوبي را انجام دهيم تا تماشاگر تيم حريف را با تشويق هايش وارد استرس کند. اين حرف من نيست، اين چيزي است که همواره تيم هاي حريف داماش در خصوص استاديوم عضدي و هواداران داماش مي گويند و نمونه اش هم مصاحبه فصل قبل فولادي ها که هواداران داماش را با هواداران آلماني مقايسه کرده بودند.

در بازي با پاس همدان با اينکه محروم بوديم، تماشاگران زيادي آمده بودند و از پشت درب هاي بسته تيم را تشويق مي کردند و مني که در زمين بودم واقعا با اين حضور و تشويق ها موهاي بدنم ايستاد. آنها با آنکه ميدانستند تيم محروم است اما آمدند و از هر گوشه اي که به استاديوم روزنه اي داشت سنگي ميگذاشتند و روي آن مي ايستادند تا بتوانند بازي تيم را ببينند و تشويقش کنند؛ واقعا اين همه عشق جاي ستايش دارد.
جا دارد که از اکيپ نسل پيشين اين تيم که واقعا براي تيم زحمت کشيدند و من دست بوس همه آنها هستم، تشکر کنم. از بزرگترهاي تيم آقايان نظرمحمدي، مهدوي، نظيف کار، حاجتي، ابراهيمي، آقاي چاوشي که همچنان با تيم همراه هستند و ... تشکر مي کنم که خيلي براي اين تيم در ساليان اخير زحمت کشيدند و هنوز هم از طريق ما پيگير مسائل تيم هستند و دل نگران داماش هستند.

از هواداران تيم ميخواهم که مثل سال هاي گذشته از تيم حمايت کنند، چرا که اين تيم جوان است و اگر بتوانيم اين تيم را راه بيندازيم، پس از اکيپ نسل قبل، مي توانم بگويم حداقل 7-8 سال يک تيم فوق العاده خواهيم داشت.

 

مصاحبه : مهرداد ثابت - مازیار اصغرزاده

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت - تارنمای هواداران داماش گیلان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی بعدی(هفته هفدهم)

    http://8pic.ir/images/9zsiaxmixry964i2kx8h.pnghttp://s5.picofile.com/file/8146481484/Alomeniyom_Arak.jpeg

    داماش گیلان vs آلومينيوم اراک

    دوشنبه 9 آذر 1394

    ساعت:14:15

    استادیوم شهید عضدي رشت

    بازی قبلی(هفته پانزدهم)

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/0/06/Fulad_yazd_logo.jpghttp://8pic.ir/images/9zsiaxmixry964i2kx8h.png

    0-1

    فولاد يزد vs داماش گیلان

    دوشنبه 2 آذر 1394

    ساعت:14:15

    ورزشگاه شهید نصيري يزد

    بخش دانلود
    http://8pic.ir/images/37f9xh9vmrfepjs9bzrl.jpg

    http://8pic.ir/images/647olqcwsxd3tqvrim9g.jpg

    http://8pic.ir/images/ph8mlb3d3ttq1r07jgym.jpg

    آمار سایت
    وارش اسپرت

    تارنمای هواداران داماش گیلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 603
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 525
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,408
  • بازدید ماه : 9,942
  • بازدید سال : 32,083
  • بازدید کلی : 4,321,700
  • کدهای اختصاصی
    گل زنان داماش
    حسن نجفی 5 گل
    محمد حيدری
    1 گل

    محمد طالبی 1 گل
    میلاد قربانزاده
    1 گل

    محمد رستمي
    1 گل